“Добродія Фудз” запускає проєкт власної логістики до Європи


У компанії “Добродія Фудз” прийняли рішення про запуск власної логістики продукції під ТМ “Добродія”, San Grano, WOWСЯНКА до країн Європи.

Наразі ведеться підготовча робота з придбання вантажних автомобілів, підбору водіїв та оформлення необхідної документації. А вже у липні перші партії готової продукції будуть доставлені до країн ЄС та Великої Британії на власному автотранспорті виробника.

Як пояснили у компанії, таке рішення було прийнято у зв’язку зі складнощами у логістиці продукції, які пов’язані з закриттям портів внаслідок повномасштабної війни росії проти України.

“Якщо раніше 70% нашої продукції відвантажувалась через порти до країн Африки та Азії, то в нині в планах ­– поступово замінити ці об’єми продажами до країн Євросоюзу та Англії”, – зазначила Ірина Брославцева, директорка компанії “Добродія Фудз”.

Виробник очікує, що власна логістика частково допоможе відновити експортні постачання продукції під ТМ “Добродія”, San Grano, WOWСЯНКА.

Top