Історія про вихід Dobrodiya на нові європейські ринки – на сторінках впливового видання Forbes Ukraine


Ми вже розповідали про те, як флагман нашого бізнесу – “Добродія” – торік зробила неймовірне. Ми вийшли на нові європейські ринки й відкрили представництво у Польщі.

Саме про те, як цього вдалося досягти та які плани на майбутнє, – історія у впливовому виданні Forbes Ukraine.

Ділимось короткими витримками зі статті:

🔻 Наприкінці лютого територія Чернігівщини, де знаходиться завод, була окупована російськими військовими.

📌 Підприємству, що є частиною агрохолдингу Agricom Group, відносно пощастило. Потужності збереглись, однак російські військові розграбували завод, залишили купу сміття та замінували територію.

✅ За тиждень після деокупації Чернігівщини виробництво відновили, а у жовтні компанія вже вийшла на довоєнні показники. Є сумне пояснення такої швидкості й адаптивності. «Добродія Фудз» вже перезапускала виробництво через війну: у 2014 році виробництво переїхало із захопленого проросійськими бойовиками Луганська.

▪ У 2022 році компанія запустила продажі в Молдові, Польщі, Румунії, Британії. «Швидко зайти на нові ринки допоміг досвід системного експорту і вивчення локальної специфіки», – каже Ірина Брославцева, директорка «Добродія Фудз».

▪ Знання локальних нюансів спрощують роботу за кордоном. На відміну від України, польські торгівельні мережі майже не працюють безпосередньо з виробником, важливо мати контракт з дистриб’ютором.

▪ Європейські клієнти вимагають від постачальників із країни, що воює, гарантій вчасної доставки. Щоб знизити воєнні ризики, «Добродія Фудз» відкрила у серпні торговельний дім та склад у Варшаві.

✅ Плани на наступні два роки: запустити лінію з виробництва дитячих зернових сніданків, розширити європейську географію, вийти на ринки країн Балтії, Німеччину, а також повернутись на традиційні ринки Азії та Африки.

Джерело: Forbes

Top