Анатолій Шкрібляк розповів про відкриття заводу на Чернігівщині
Українська компанія Agricom Group запустила завод з виготовлення пластівців ТМ “Добродія” потужністю 1 мільйон кілограмів на місяць у селищі міського типу Михайло-Коцюбинське Чернігівської області.
«Вартість проєкту становила 10,5 млн доларів, з них 40% проінвестовано власних коштів компанії, 60% залучено у вигляді кредитів», – уточнив Анатолій Шкрібляк, акціонер Agricom Group.
На заводі проходять всі етапи виробництва пластівців із зернових та зернобобових культур: очищення, лущення, шліфування, гідротермічна обробка, нарізка, плющення та фасування у різні види упаковки.
“Ми маємо амбітну ціль – переформатувати ринок вівсяних пластівців з нішевого ринку на повноцінний сегмент продуктів харчування”, – додав Анатолій Шкрібляк.
Agricom Group – українська агропромислова група, що спеціалізується на виробництві та дистрибуції продуктів харчування. Лідер із виробництва та переробки вівса. Торгові марки “Добродія” та San Grano представлені в найбільших національних торгових мережах в усіх регіонах України, а також експортуються до понад 30 країн світу.
Велику увагу Група приділяє інноваціям та інвестиціям у розвиток сучасних digital-проектів.
Agricom Group також об’єднує три земельних кластери в Житомирській, Чернігівській і Луганській областях із загальним земельним фондом 40 тис. га.