Торговий дім

Торговий дім

Мета та стратегія національної агропромислової групи Agricom Group по напряму "Торговий дім" - здобуття лідерства у дистрибуції продовольчих товарів, виготовлених зі злакових культур, шляхом постійного розширення лінійки продуктів з використанням сировини вирощеної на підприємствах Групи та розширення географії присутності на національному ринку.  

      Торговий дім «Добродія Фудз» молодий напрямок агропромислового холдингу «Агріком Груп». Основною сферою діяльності торгового дому є продаж бакалійної групи товарів під власною торговою маркою «Добродія» - борошно пшеничне сортове, борошно з інших зернових, пластівці із зернових, суміші злакових. Висока якість, натуральність і безпека-ключові аспекти продуктів ТМ «Добродія», яким приділяється максимальна увага.

          Торговий Дім «Добродія Фудз» це:

-  забезпечення контролю зберігання та реалізації продуктів харчування;

-  ефективна логістика та високий рівень сервісу;

- чітка та детально відпрацьована цінова та територіальна політика (співпраця з великими  дистриб'юторськими компаніями);

- орієнтація на довгострокові та взаємовигідні відносини з кращими рітейлерами, серед яких Ашан, Новус Україна, Караван, Білла, Метро Кеш енд Керрі, Еко, Євротек, Симпатик, МегаМаркет, Брусничка, Таврія В, Варус, Край, Велика Кишеня;

- постійний глибокий моніторинг ринків та пошук перспективних ніш;

- наявність довгострокової стратегії розвитку ТМ «Добродія», активна маркетингова та трейдмаркетингова підтримка.

     Думка споживача – пріоритетний напрямок для   нас, тому ми постійно вдосконалюємо існуючі рецептури, розробляємо нові види продукції, безперервно покращуємо та модернізуємо технології виробництва, шукаємо нові рішення і успішно впроваджуємо їх.